اخبار

بخش سی تی اسکن مرکز آموزشی درمانی فارابی راه اندازی گردید.

بخش سی تی اسکن مرکز آموزشی درمانی فارابی راه اندازی گردید.
سی تی اسکن 2 اسلایس مرکز که داری کارایی بسیار بالا و توانایی تهیه تصاویر 3 بعدی و امکانات بروز است در محوطه ای با زیر بنای یکصد متر مربع و با صرف اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال راه اندازی شده است.

بخش سی تی اسکن مرکز آموزشی ، درمانی فارابی صبح امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه ، ریاست محترم  دانشگاه و هیات همراه  افتتاح شد.

جناب آقای دکتر معیاری ریاست محترم  مرکز آموزشی درمانی فارابی  ضمن اعلام این مطلب  فرمودند : سی تی اسکن 2 اسلایس مرکز که داری کارایی بسیار بالا و توانایی تهیه تصاویر 3 بعدی و امکانات بروز است در محوطه ای با زیر بنای یکصد متر مربع و با صرف اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال راه اندازی شده است.

دکتر محمدعلی معیاری افزودند  با راه اندازی این دستگاه که توانایی پذیرش 50 بیماردر روز را دارد علاوه بر اینکه بیماران مجبور نیستند برای تهیه تصاویر مورد نیاز به خارج از مرکز منتقل گردند ، هزینه ای معادل یک سوم مراکز خصوصی را پرداخت می کنند

در پایان ریاست محترم دانشگاه و هیات همراه از بخش نرولوژی  این مرکز بازدید بعمل آوردند که دستاورد این بازدید  اختصاص بودجه یکصد میلیون تومانی جهت بازسازی این بخش بود. با تشکر از تشریف فرمایی  معاون محترم  سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه ، ریاست محترم  دانشگاه و هیات همراه  .

روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی فارابی .

ct ct4 ct7 ct6 ct7 ct2

۱۸ بهمن ۱۳۹۱ ۱۵:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید