اخبار

دهمین همایش سالیانه روانپزشکان ایران دوم تا پنجم آذر ۱۳۸۹ برگزار می شود

دهمین همایش سالیانه روانپزشکان ایران دوم تا پنجم آذرماه با حضور بیش از ۸۰۰ متخصص در مرکز همایش های بیمارستان میلاد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز ،  دکتر پرویز مظاهری دبیر اجرایی دهمین همایش روانپزشکان ایران گفت: همایش های سالانه انجمن روانپزشکان با هدف ارتقاء سطح علمی روانپزشکان ، آشنایی با تازه های علم روانپزشکی، ارایه تکنیک های جدید تشخیص و درمان و ایجاد تعامل بین مسئولان و متخصصان این رشته برگزار می شود.
وی ادامه داد: سخنرانی های علمی مرتبط با مطالب جدید علم روانپزشکی، ارایه مقالات پذیرفته شده ارسالی توسط پژوهشگران و همچنین برگزاری سمپوزیوم های گوناگون در خصوص مهارتهای ارتباطی، اختلالات خلقی، انگ زدایی از بیماران روانی، جایگاه هنر در روانپزشکی، اختلالات هویت جنسی، اختلالات روانپزشکی کودک و نوجوان و اعتیاد در این همایش مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
مظاهری گفت : برگزاری چند کارگاه آموزشی در دهمین همایش روانپزشکان ایران با موضوعات زناشویی درمانی، روان درمانی افسردگی، روشهای مقاله نویسی در روانپزشکی، مداخله در بحران، روان درمانی و دارو درمانی اعتیاد، تکنیکهای استفاده از نوار مغزی در روانپزشکی و مقاله نویسی علمی و برپایی غرفه های دارویی از شرکت های داخلی و خارجی از جمله برنامه های جانبی این همایش است.
وی افزود: در این همایش امتیاز بازآموزی برای روانپزشکان و روانشناسان بالینی، متخصصین مغز و اعصاب و پزشکان عمومی ، جراحان مغز و اعصاب و متخصصین داخلی و داروسازان در نظر گرفته شده است.
دبیر دهمین همایش سالیانه روانپزشکان ایران گفت: علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.ipacongress.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۸۳۳۶۷۲۶ تماس بگیرند.

۲۸ شهریور ۱۳۸۹ ۰۰:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید