اخبار

مراسم تقدیر و‌ معارفه رییس و‌ مدیر بیمارستان فارابی برگزار شد

مراسم تقدیر و‌ معارفه رییس و‌ مدیر بیمارستان فارابی برگزار شد

صبح امروز طی مراسمی دکتر پیام محمدی به عنوان رئیس بیمارستان فارابی معارفه گردید و از زحمات دکتر جلال شاکری تقدیر شد.

همچنین در این آئین دکتر فرشاد خلیل پور به عنوان مدیر این مرکز معرفی گردید و زحمات دکتر زینب یاوری مورد تقدیر قرار گرفت.

طی این مراسم دکتر جلال شاکری به همکاری و همدلی کلیه پرسنل به عنوان یکی از مهمترین نکات در طول مدیریت و ریاست خود در این بیمارستان اشاره کرد و گفت:افتخار میکنم که بیشتر مدیرانی که در این ۱۵ سال با اینجانب همکاری کرده اند هم‌اکنون در جایگاه های مدیریتی عالی قرار دارند.

وی اظهار داشت: از کلیه همکاران می‌خواهم که با تیم مدیریت جدید همکاری کامل را داشته باشند تا این تیم جوان بتواند موفق باشد.

دکتر شاکری اعلام کرد: برای ارتقای هتلینگ ، بیش از ۱۰ میلیارد بودجه جذب شد که باعث بهبود شرایط،ساخت کلینیک ویژه، استقرار ام آر آی و بهبود وضعیت بخشها گردید.

همچنین دکتر پیام محمدی نیز عدالت و بهینه گزینی را مهمترین اولویت های کاری مورد توجه خود در دوران جدید مدیریتی این بیمارستان دانست و گفت: ارتقاء شرایط فیزیکی و تامین امکانات جدید آموزشی و درمانی مورد نیاز بیمارستان از برنامه های مهم ماست که پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تلاش در راستای بهبود وضعیت معیشت کارکنان بیمارستان از برنامه های ما است گفت: توجه به حقوق بیمار بسیار مهم بوده و بایستی مورد محبت و توجه قرار گیرد.

طی این مراسم همچنین دکتر فرشاد خلیل‌پور توجه به ظرفیت های علمی و تخصصی و همچنین معیشت پرسنل را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: این امور از اهداف اجرایی تیم جدید مدیریتی بیمارستان می‌باشد.

معارفه


معارفه
معارفه
معارفه

معارفه
معارفه

  معارفه

 

۷ بهمن ۱۳۹۷ ۲۱:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید