اخبار

برگزاری پنجاه و هشتمین جلسه برنامه بیماری های غیر واگیر(ایراپن)

khc
پنجاه و هشتمین جلسه برنامه بیماری های غیر واگیر(ایراپن) و ارتقای سلامت در دفتر ریاست مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه تشکیل گردید.

پنجاه و هشتمین جلسه برنامه بیماری های غیر واگیر(ایراپن) و ارتقای سلامت در دفتر ریاست مرکز بهداشت کرمانشاه در تاریخ 10 آذر ماه 1398 تشکیل گردید .در این جلسه در خصوص وضعیت عملکرد پایگاه‌های سلامت و تیم های سلامت در اجرای ارائه خدمات و ثبت خدمات ارائه شده در سامانه سیب  بحث و تبادل نظر صورت گرفت. سپس در این جلسه، طبق مصوبه قبلی در خصوص روند پیگیری افراد ثبت شده در طرح بسیج ملی فشارخون مطالبی عنوان شد. همچنین در خصوص وضعیت اختلال لیپید جمعیت مراکز و پایگاه‌های تحت پوشش و اقدامات لازم جهت پیگیری این افراد بحث و تبادل نظر صورت گرفت. همچنین در این جلسه در خصوص تعداد افراد مشکوک به دیابت و مبتلا به دیابت که در سامانه سیب ثبت شده و نحوه پیگیری و مراقبت های لازم در این خصوص بحث و تبادل افکار صورت گرفت. سپس در این جلسه مقرر گردید:

1-گزارش وضعیت چاقی و افراد دارای اضافه وزن  ثبت شده در سامانه سیب به تفکیک مراکز جامع سلامت شهری و روستای در جلسات هفتگی ایراپن گزارش گردد.2-گزارش وضعیت بیماران مشکوک به دیابت و مبتلا به دیابت ثبت شده در سامانه سیب به تفکیک مراکز جامع سلامت شهری و روستای در جلسات هفتگی ایراپن گزارش گردد.

 

پنجاه هشتمین برنامه ایراپن 6
پنجاه هشتمین برنامه ایراپن 5
پنجاه هشتمین برنامه ایراپن 4
پنجاه هشتمین برنامه ایراپن 3
پنجاه هشتمین برنامه ایراپن 1

 

۱۱ آذر ۱۳۹۸ ۱۳:۰۷
مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید